Soutěže a projekty
Název | Soutěž/projekt | Předmět | Ročník |
Matematická olympiáda | soutěž | M | 5. – 9. |
Matematický klokan | soutěž | M | 2. – 9. |
Pythagoriáda | soutěž | M | 5. – 8. |
S-Robot | soutěž | M | 8. – 9. |
Počítačová soutěž PC_ák | soutěž | Inf | 8. – 9. |
Kraje pro bezpečný internet | soutěž | Inf | II. stupeň |
Hodina kódu | projekt | Inf | II. stupeň |
Regionální kolo soutěže v poznávání přírodnin | soutěž | Prv, Př | 3. – 5. |
Školní kolo soutěže v poznávání živočichů | soutěž | Prv, Př | 2. – 5. |
Školní kolo soutěže v poznávání rostlin | soutěž | Prv, Př | 2. – 5. |
Finále poznávacích soutěží | soutěž | Prv, Př | 3. – 5. |
Zeměpisná olympiáda | soutěž | Z | II. stupeň |
Fyzikální olympiáda | soutěž | F | II. stupeň |
Dějepisná olympiáda | soutěž | D | 8. – 9. |
Mladý Démosthenés | soutěž | ČJ | II. stupeň |
Regionální kolo v poznávání rostlin a živočichů | soutěž | Př | II. stupeň |
Regionální kolo v poznávání neživé přírody | soutěž | Př | 9. |
Atletický čtyřboj | projekt | Tv | I. stupeň |
Jarní běh | soutěž | Tv | 1. – 9. |
Město v pohybu | soutěž | Tv | 1. – 9. |
Okrskové kolo ve florbale | soutěž | Tv | I. stupeň |
Štafetový běh, Město v pohybu | soutěž | Tv | I. stupeň |
Okresní kolo v plavání | soutěž | Tv | 6. – 7. |
Turnaj v ledním hokeji | soutěž | Tv | 8. – 9. |
Coca-cola cup: Školský pohár ve fotbale | soutěž | Tv | II. stupeň |
Okrskové kolo v halové kopané | soutěž | Tv | II. stupeň |
Okrskové kolo ve florbale | soutěž | Tv | II. stupeň |
Vánoční turnaj v bowlingu | soutěž | Tv | II. stupeň |
10 dní florbalu | soutěž | Tv | II. stupeň |
Šplh | soutěž | Tv | 3. – 5. |
Fotbal, město v pohybu | soutěž | Tv | 3. – 5. |
Vybíjená, město v pohybu | soutěž | Tv | 3. – 5. |
Fotbal McDonald | soutěž | Tv | I. stupeň |
Okresní kolo McDonald | soutěž | Tv | 4. – 5. |
Vybíjená DDM | soutěž | Tv | 4. – 5. |
Chemická olympiáda | soutěž | Ch | 8. – 9. |
Přírodovědný klokan | soutěž | M, F, Ch, Z, Př | 8. – 9. |
Hlas Komety | soutěž | Hv | II. stupeň |
Projekty
Naše škola se účastní projektu Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy a Národního pedagogického institutu ČR s názvem Dějepis+.
Cílem projektu je posunout výuku dějepisu následujícími směry:
- učíme se především znalosti a dovednosti, jak s historickými informacemi pracovat (např. objasňovat příčiny a důsledky určité události, ale i kdo a jakým způsobem vysvětluje, co se stalo), nikoli zapamatovat si množství informací samotných,
- proto často rozebíráme v roli badatelů texty, fotografie či filmové ukázky, učíme se dohledávat informace a kriticky zhodnotit jejich věrohodnost,
- na tomto základě se snažíme podněcovat v žácích schopnost zaujímat a obhajovat vlastní názory.